1. |
Pacjent umawia się na Teleporady według harmonogramu pracy Lux-Medica Sp. z o.o. za pośrednictwem: |
|
a) |
telefonicznie, pod numerem telefonu 24 3660320 24 3660321 |
|
b) |
osobiście w przychodni lub za pomocą osób trzecich |
Z uwagi na duże obłożenie linii telefonicznych zachęcamy do korzystania z dostępnych na naszej stronie internetowej rejestracji internetowej oraz formularza do zamawiania recepty online.
|
2. |
W trakcie procesu rejestracji, Pacjent zobowiązany jest podać swoje dane osobowe: |
|
a) |
imię i nazwisko |
|
b) |
numer PESEL |
|
c) |
adres zamieszkania |
|
d) |
numer telefonu |
|
|
|
3. |
W trakcie rejestracji Pacjent ustala z pracownikiem Lux-Medica Sp. z o.o., datę, godzinę Teleporady.
|
4. |
Do kontaktu z Pacjentem, Osoba udzielająca Teleporady może wykorzystać rozmowę telefoniczną.
|
5. |
Przy zapisie Pacjenta na określoną godzinę Teleporady Lux-Medica Sp. z o.o. przyjmuje, że o wyznaczonej godzinie będzie dzwoniła do osoby udzielającej teleporad a wskazany przez rejestrację nr telefonu.
|
6. |
W przypadku, gdy udzielenie Teleporady wymaga dostarczenia przez Pacjenta dodatkowych informacji / dokumentów (np. wyników badań), Pacjent zobowiązany jest przekazać je lekarzowi najpóźniej na 3 godziny przed rozpoczęciem Teleporady. W tym celu Pacjent przesyła konieczną dokumentację w formie skanu (w formie pdf) na adres e-mailowy lub dostarcza ją osobiście (ewentualnie przez osoby trzecie): zaleca się przesłanie dokumentacji w pliku zaszyfrowanym. Przesłane dokumenty dołącza się do dokumentacji medycznej Pacjenta.
|
7. |
W razie konieczności przekazania dokumentacji medycznej podczas trwania Teleporady, Pacjent zobowiązany jest wysłać wyraźne zdjęcie w wiadomości typu MMS na wskazany przez Osobę udzielająca Teleporady numer telefonu. Przesłane dokumenty dołącza się do dokumentacji medycznej Pacjenta.
|